Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

I will be looking down from heaven....



Did you guys heard bout a coal mine explosion in West Virginia recently?...Actually.. i dont rili care bout yahoo headlines...but something triggers me to keep reading the story of the headline....there....i found it...a note from Josh Napper, 25yrs old coal miner who was killed in the mine blast...here is what he said in the note:

Dear Mommy and Jenna,
If anything happens to me, I will be looking down from heaven. If you take care of my baby girl, watch over (her), tell her all the good things about her daddy. She was so cute and funny. She was my little peanut. And Jennifer, I know things have never been the greatest sometimes, but I just want you to know I love you and I care about you.
Itu adalah nota terakhir yang ditinggalkan oleh Josh sebelum kembali ke tempat lombong arang batu tempatnya bekerja...as if nya tauk...sumting bad akan happen...isk2...kalaulaaa aku di tempat Mommy/Jenna....pasti aku akan sgt2 bersedih2 yg amat sgt baca nota tu...sbb i had my own experience with my besfren...who share the same interest in SlamDunk comics...

Nama arwah kawanku..Ahmad Khairul Nejam..masa form 2..aku salu tuka2 komik dgn dia..then masuk form 3..die pindah blk smjg...aku n ijam salu utus surat(dolok xda internet)...then one day...kwnku telefon..telling me he had died because of dengue...DENGUE..arghh..aku rs cm xcyk jk...patutlaa aku lmk xdgr brita nya..

Few months after he died...aku receive sepucuk surat..(aku ingat gk time ya nk masok kelas sains form 3 cikgu rozita)...aku kenal tulisan kt sampul ya...tp sgt2 mustahil2..rupa2nya..kakak allahyarham ijam yg kirimkn dgn pesan..maafkn allahyarham klu allahyarham xbls surat2 aku selama ni..kakak die bgtau..die mmg nk bls..cuma dia jatuh sakit n xbole nk pos...kakak die jumpa surat2 y die nk kirim kt aku dlm bilik allahyarham...n kakak die pn tlg kirimkan.....
Ya Allah...time ya air mata ku ng xdpt thn2 gk...tears that i cant stop...dlm line terakhir suratnya..allahyarham Ijam tulis dgn pen merah...saying he was sorry if he had done anything that may hurt me........sedihnya aku time tu.....................................................................

Al Fatihah untuk Allahyarham Ahmad Khairul Nejam...May you rest in peace...Amiinnn...

0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent