Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Train The Trainer

Updating from Lab:

Today is the last day of Bengkel Pembangunan Modul Amali Kursus kt ofis aku nih...actually dh start hari isnin ari tu...huhu..tujuan bengkel ni utk membangunkn seberapa banyak amali utk kegunaan student2 jabatan aku....selain tu..bengkel ni lbh kurang mcm train d trainerlh...supaya nnti nk train budak pakai..xkelam kabut..punyaaaaaalaaaa byk trainer kt lab ni...sungguh pening nk baca manual2 setiap trainer..bkn stakat nk buat labsheet jee....buat answer sheet..pastu buat skema pemarkahan...aiseyyyy...mmg byk keje tuuu...and hari ni last day..ptg ni dh pembentangan...aku punye xsiap satu lg labsheettt,,huhu,,,n tgh cuba menghabiskan..(ttp sempat gak nk enter post ni..hehe)....Trainer yg tgh aku usahakan labsheetnya adalah Embedded Router Trainer......inilah hasil aku berkursus 3 hari kt KL mengadap trainer nii.....skrg ni...tpaksa buat labsheet pulak supaya trainer tu xjadi Gajah Duduk..ehhh...Gajah Putih..(bak kata bos aku..)
Well...dlm kursus ni..suma staff ofis aku terlibat...mmg byk keje...tambahan pulak aku jadi urusetia...mmg aku dgn setianya menguruskan bengkel ni...sblm org smpi..aku dh smpi...org dh balik...aku xbalik lg..isk2....mmg ssh..tp dh nama tugas..suka xsuka pn...buat jugak...ohh hatii....ikhlaskanlah aku niii...hehehe...
tengoklh apa y ada dlm bengkel aku ni..gmbr trainer aku xamik sume...sbb mls nk kacau org y tgh bz train d trainer...aku juz amik gmbr trainer Router, Wimax, ZigBe (yg ni aku akn cite dlm nxt2 post) dan Aku Wanita Biasa..hehe...pasti semestinya....wajah aku sbg player utama..mestila ada dlm blog Aku Wanita Biasa ni...heheh...diharapkan anda..anda..dan anda....xbusan menonton wajahku ini...hehehe....
Ohhh...lupe aku nk bgtau why in 1st place bengkel pembangunan ni...sbnanya..dis coming semester....student2 y masuk akan dpt silibus baru..n aku rs silibus y br tu adalah much2 better compare dgn y ada skrg....aku hop student y aku masuk nnti...bila mereka klua dr poli ni..diorang boleh compete student2 dr institusi y lain...aku sgt2 yakin itewww....especially graduan2 universiti in terms of skills...yupp222..aku akui..org y masuk Universiti mmg gajinya lbh bsar..ilmunya bsar...sumanya bsarlh compare dgn budak2 y blaja kt poli...ttp..aku tau n aku yakin...dari segi skill....budak2 poli mmg sgt2 jauh tinggi skillnya....heheheh....

oklah...aku nk chow cin cau dulu...malam ni ada small gathering dgn old frens.....kiteorang nk g celebrate bday all June's frens (tmasok aku)..celebrate y nk kawen..(aku la tuu..).n saying farewell to my dear fren Ahmoi Chantek who's gonna fly to KL on 27th to pursue her KPLI study...)


muka hepi dh abis bengkel seminggu..

1 org suka aku:

  1. Aku Ibu Biasa said...
     

    Lupak nk ckp...trainer2 y aku amik gmbr ni suma dari korea...yelahh..dasar pandang ke timur...

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent