Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Kruxx...kruxxx....kruxxxxxxxxxxx

Kruxx..kruxx..kruxxxxxxxxx....sila teka bunyi itew......
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Itulah bunyi perutku yg kosong sedang bermain orkestra....isk..isk..iskkk.perut aku sunggohla lapar sbb xmkn tghari td...mesti korang ingat aku mengada2 xmkn...amboiiiiii....sdapnya mengutuk...aku ada kelasla dr jam 10-11am then 12-2pm........

org pasti menanya begini: "knakla xmkn habis kelas?"...(soalan standard bla org nk mengutuks..ada2 jk)... [y dun eat after class?]

jawapan aku: "aku seganla nk g kantin sorang2 mkn...org len suma dh mkn...xkn nk announce sapa2 lom mkn pegi teman aku kt kantin...!" [i fil shy lerr eating alone..everyone oredi had their lunch,i dun wan 2 ask people announce themself who's not yet have their lunch!]

asakan soalan seterusnya: "pahal xpegi mkn kol 11 ya?...kn ada gap sejam." [y dun u eat at 11am..there's an hour gap b4 ur class]

jawapan aku: "Aloooo...aku br lps brekpes pukol 9 tek....tp xpe..nxt wik aku mkn nasik trus kol 9.." [aloooo..i juz had my brekpes at 9am..but dun wori..nxt wik i eat my brunch at 9]

ayat seterusnya: " makan jkla sia kt kantin nun..xda urang gago nangga n ngaco bh.." (sa kacak jk<--dlm ati) [juz go and eat at canteen then..no one's gonna disturb u..(ur 2 pretty meh?<--unspoken)

jawapan aku: " xpalah, klaklah g mkn" <---jwpn utk menamatkn soalan y makin melaparkan...[nvrmind then,i'll eat later<---answering juz for stopping further tiring Q&A]

hahaha.....dialog di atas adalah rekaan semata-mata dan tidak berkaitan dgn yg hidup atau tiduk hidup lagi...saja2 utk melayan perutku y lapar...ada 15mins lg nk pukol 5....xsbr nk blk mkn nih...hehe...aku terbayangkan Eco Fish kt SugarBun indah tk...tp rsnya...peluang ke Bimmers lbh cerah..sbb?...hanya aku yg tahu..heheh...oklh...aku nk kemas2 nota lg ni...siap utk balik................ooo yeeahhhhh...FOOD..here i come!

0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent