Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

ZZzzzz..(Sleepy Entri)

Ohh..oh...dah bulan Julai...sedar xsdar..lbh separuh dr tahun tk dh aku lalui and Alhamdulillah aku masih bernapas seperti biasa....rs mcm lmk aku dh xnaip versi bhs sarawak dlm aku pun post kn?..kn?..kn?....and lmk juak sa aku xupdate blog tk...smpi dh ada org ningas..heheheh...
Bukannya aku xmk update..tp aku sooooo penat minggu tk kuang-kuit driving pegi n blt keja...ooohh...lupak nk inform...sepjg 3weeks akan dtg..aku akan kuang kuit dr rmh mak aku di SAMARAHAN ke KAKI GUNUNG SERAPI.......5 hari seminggu..huhuh...jauh x?..

Bg menambah efek jauhnya duak2 tpt tk...bolehlaha aku tambah cgek gk fakta-->aku plu masa 1 jam dlm kereta utk smpi ke destinasi...huhuh...SEJAM tuuuuuuu!!!!..biasa trn keja 10min dh smpi opis...now...1 hour bok smpi..isk..isk..isk...dhla keta ku kereta manual (jenama negara)..bila time jem...Yobihhhh...kepak gilo babeng....time drive lmk cmyalh ku sa nk berlagu patriotik:

"Berkereta jenama negara...megah menyusur di jalanraya..."

Nang tepat lagu tk sebagai lagu tema utk aku memandu trn n blt keja..hehehe...aok ehh..keta myVi hitam ya bkn keta aku ok...

Ehhh..aku alu ngerepak....siyes aku lupak apa yg aku mk taip dlm entri tk..huhuh....tk mesti ntam semut yg menerobos masok dlm air minuman aku last wik...ciss!sori kawan2, sbb terpaksa soh tak org bc luahan aku ngerepak..aku xsengaja...actually aku nk post another entri..tp siyesly aku black out tk...mungkin kerana mataku tk dh hampir tutup 180darjah....oleh sbb itu...tpaksalah aku tanggohkn dolok entri yg sepatutnya aku taip sbb aku nk tidooooooo....

Oklh...got to go lok...isok aku plu trn awal gk...Rancangan Mengajar ku lom siap aihhhh..Isnin ku dh ada kelas....student dh start masok blt...and aku lom plh preparation gk tk,...anyway...aku xcited nk tgu pukol 5stgh ptg esok blt keja....sbb?....sbb aku nk dgr radio sarawak.....rancangan Jiran Sekampung...heheh..ng rancangan wajib dgr pada hari Jumaat time driving blt keja...

Ok2...last tk...not least....buhbye my dear reader...for now...(mataku dh tertutup utk start bermimpi tk)

mungkinkah aku tido sebegini?

0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent