Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Apa benda tuu?

Tik tok..tik tok..tik.tok...masa dh berlalu meninggalkan aku....tiba2 masa  cm rasa tlalu pantas berputar...baru sesaat td umo aku kurang sesaat...skrg dh bertambah bersaat-saat...hmmmmm....emo indah aku ehh(i suddenly turned emotional)....mungkin disebabkan perubahan keseimbangan hormon yang biasa dialami wanita biasa ketika musim2 itew?...mata pon xnk tdo lagi...so biarlah aku menaip dari papan kekunci Notebook Pavilion aku ini (cehhh...nk tunjok ada notebook la ya..mcm laa ko sorg jk ada!)...
Hmm.....today, i got a new 'toy'......hehehe...'toy' apakah itew?...well...nothing y luar biasa utk puan-puan di luar sana....tp bg aku...it's a new and fun 'toy'.....thnx to MY BOO!!..lap u so much!!ur d best!....
well...apakah itew?

ok..ok..ok...aku tunjokla ni............

                                 

Woww!!!
SEBUAH KERETA???
best x MY BOO aku tu?
mesti korang xcaye kn?
.
.
.
.
off coursela korang xkan  caye...
sbb itu tipu belaka...
hehehe....
.
.
.
.
Oklaaaaa...
ni benda yg aku sbna-bnaaaanya yg aku panggil 'toy' tu tadi....
xlain dan xbukan
hanyalah SEBUAH:

                       
wahahahahahahahaha!!!!!
BLENDER????
mesti korang gelak kn?aku xkesah..
sbb aku sukeeeeeee....xpyh nk pkir tumbok bwg n cili guna lesung batu...especially klu nk buat lauk yg byk kuantitinya...
aku tau korang2 kt lua tk mesti dh xheran dgn blender ni...tp, nk wat cm mane...mmg aku xpnh ada blender sdiri..slalu bantai y mak aku punye...skrg nii....aku dh ada blender sdiriiiii...xpyh intai2 pinjam mak aku punye...oo yeahhhhh...senoroknyeeee.....Encik My Boo...sayang ktk...dr kmk...Wanita Biasa...



0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent