Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Are you pregnant?!?!!


Ini adalah contoh Pregnancy test strip....Fungsi? Of course utk uji anda hamil atau pun tak..Ataupun dalam penerangan saintifiknya...nk uji kehadiran hormon HCG (HUMAN CHORIONIC GONADOTROPIN)....bila nk guna?Sapa2 yg baru kawen..bila period dh due dari biasa (utk yg regular ok..).....checklaaa guna benda ni di AWAL PAGI...aku ulangi..AWAL PAGI...sbb time tu air kencing kita pekat lg...xcampor mcm2 benda yg kita mkn n minum..

Ni aku beli kt Guardian...RM15 utk 2 ujian...

Penerangan: satu line=negatif...dua line= POSITIF a.k.a mengandung

Aku punya?

Sila buat interpretasi sendiri.

4 org suka aku:

  1. OrdinaryLady said...
     

    ..aok...2 line...terang juak mata kau sue?..hehe..tp..lm kompem ya..

  2. Felicia F. Ramzi said...
     

    tahniah gendot oi.. express kau.. hahaha

  3. OrdinaryLady said...
     

    oit dude...lm kompem gk ya dude...early UPT jk ya...tgu lok..lak ko congrats aku gk mun dh kompem...n prepare for the present...muahahahaha..

  4. Noa Hamrin said...
     

    nang confirm..express ko k eh, anyway congrats..take care hehe..

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent