Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Merdeka!Merdeka!Merdeka!!

Yeaaaa..yeaa..exam dh abis!!merdeka!
Aku rasa begitulah perasaan budak2 yg br habis final exam minggu ni..dan begitulah juga perasaan pengawas peperiksaan seperti aku ni..YESSS!!!!...dh xpyh jg exam...tunggu ujong thn je lg....oh yee...apa pendapat korang dgn layout aku yg baru ni?...hmmm...xdpt nk bgtau?...well..ni pendapat akulh...layout ni aku suke...TAPI...aku ada mslh dgn paparan n kedudukan2 kt sidebar tu...klu aku blogging dr laptop..view die cantikkkk jee...sume even..xde yg terturun..ternaik...tp bila aku bukak guna komputer ofis...laaaa...terturun pulakkkk..aku dh pening ni..tp xpe...aku akn try adjust klu ade ms...sabar yekkk...

Paparan di henponku:

"Ambik gmbr ngkah lam blog.."
("take the picture n put in your blog")

Huh..apakah gmbr yg disuroh letak dlm blog tu?hehehe...nothing yg important sbnanya...cuma time aku jg budak pg tadi..adalah student sorg ni..die blh lupe bwk kalkulator..dhlah paper matematik...manusia mmg pelupa?...ooo..itu bener bukk..tp yg sakit hati sgt tu...die br nk tanye aku ada x kalkulator slps sejam lbh exam start...paper math tu 2 jam je okk..hanginnn betol dgn budak tu td..die ingat aku jg test mesti bwk kalkulator ke?...xtlg..kesian...ditolong...ntah..aku hrp die dpt pengajaran laa...


cuba korang teka mana satu budak itu?


Anyway...view utk jg exam hr ini sungguhlh menyamankan n menyedapkan mata..xcaye?..tgk gmbr ni:

tengoklah betapa bestnye pokok tu ditiup angin..senorok...

Sejukk mata memandang Gunung Serapi iteww...tambah lg angin bertiup sepoi2 language..membuatkn mataku berkali2 nk terlelap..n last kali..aku sempat jugak bg jari aku pose daring ketika budak2 tgh wat exam..hehe..

hahaha...kiut x jari aku?

smpi ni jelah dulu tatapan aku utk korang-korang.....aku nk bsiap2 blk rmh mak aku kt Samarahan sana tuuuu...isk2..penat tu 1 hour driving .smpi rmh mesti aku trus toing222...nway...keep on reading wanita biasa next time yaa..daaa.




0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent