Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Yes, I DO!!

Toiinngggg..toinnggggg...2nd day jaga budak exam...sesungguhnya hari ini bermula dgn aktiviti yg membosankan.....tp..still it's better dari hari2 lain...and yg paling bes skali...hari aku berakhir dgn aktiviti yg paling menyenorokkan..ehhh..menyeronokkan...nk tau apa yg paling bes hari ni utk aku?....tanggalah gmbr2 kt dibah tk..

(blt keja trus makei gaon)



(mula ingat xmuat..duhal muat)

(yeahh..almost done)


(ok...i'm ready to get married!)

Haaaa...jgn tertipu....lom gk aku nk kawen...sabar..sabar...hehe..hr tk aku sbnanya pegi fitting baju utk pre-wedding photo shoot.......ahaksss....so seronok mencuba bj gaun pengantin.....n it's rili2 my first experience cuba mcm2 gaun....so mengujakan!!!..aku rs nk pilih suma jk baju2 gaun ya...tp..setelah berpeloh2 n sendat menahan napas utk fit kn baju ke badan...akhirnya gaun yg aku maok telah dijumpai.....

Which one?...ohoooo...itu rahsia ok..well...dh terlanjur bercerita pasal bj..promote ckitlh utk mak andam aku tk...sap2 yg rs nk kawen ya n masih tercari2 baju n mak andam y bes...berkunjunglah ke Glamourez Touch di Matang(sebelah kdei Perodua)..dkat dgn EMART sia...anda pasti berpuas hati..(walaupun aku lom gk try all out)...tp aku stakat tk puas ati dgn pilihan2 yg ada kt sia...sbb aku dh survey byk tempat...n kt sia jk hati ku berkenan..(xtauk hati ktk orglah)...

Oklah..ya jk lh dr aku hr ini...selamat berhari Rabu esok(hr tk msh selasa ok?)....daaaaaaa.....

4 org suka aku:

  1. Felicia F. Ramzi said...
     

    kacak gaon ya. giney nak makey? ber baju gik rah dlm kah? sik patut kau nak telanjang bahu? muahahaha.. mun aku makey bareback tek lain lah.. ehehs

  2. Aku Ibu Biasa said...
     

    ada inner gk bj ya...tp ku mls nk coba kt sia juak...mls nk bkk bj ngn andam ku ya..mun ko ada mk ku tek...kompem x ko ngn aku 4jun lak?

  3. Aku Ibu Biasa said...
      This comment has been removed by the author.
  4. Aku Ibu Biasa said...
     

    aku da 2 igek gk bj biasa jk nk dipakei...ngu kau brik idea tk..

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent