Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Exam Mode


17 mei 2010....budak2 poli dh stat final exam...jadi time ni lh tahap bosan tahap ultraman datang...SEBAB??...Sebab tpaksa jaga exam...aduhhhhh...2 jam tuu dudok tunggu budak...
Hari tk turn aku jadi ketua jg exam...awal2 pg dh trn ambik paper...owhh..aku jg budak IT sem1 pagi ni...

Aku: "Tepat jam 8.15 pagi, anda boleh mula sekarang."

(aku pn mula tugas check attendance and kad pelajar budak)

.
.
.

.


.
5 minit berlalu...and aku smpi kt meja budak sorg tk.....and tgk paper nya msh suci dan murni blom bertulis apa2 pn..


Aku:" Kenapa xmula lg?..."


Budak X: "Cik,sy nk pakai pen ka pensel?"

YaaaaaRabbiiiii....aku pn terasa blackout n blackberry dgr soalan ya..aku rs soalan final exam pn xsesusah ya...isk..iskk...xkn nya xnangga kwn2 lain guna pen/pensel...tp..sbg warga pendidik yg berkarisma tinggi..(yeeeaaaahhh!!)..aku pn dgn lemah lembutnya jwb:

Aku: "Pakailh apa2..asal awak dpt tulis jwpn..tp kalau guna pen lbh elok"

huhuhu...Ya Tuhan..berikanlah daku kesabaran dalam menjawab soalan2 sebegini di masa akan datang...............Amiiinnnn...

1 org suka aku:

  1. Aku Ibu Biasa said...
     

    hari lain jg exam pn ada juak kes y xlogik...

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent