Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Budak zaman sekarang

Dari hp aku:

"X & Y,saya belum menerima laporan akhir projek diploma dan buku log awk berdua.Sy perlu hantar markah Isnin ini.Kalau awak xhantar,sy hanya hantar markah yg ada."

Mesej diterima:
"Cik, sy anta awal pg Isnin bleh x..sy lom print.sy blt rmh print"

Dr hp aku:
"Sy dh mdh las wik..Jumaat last day hantar.pilihan di tgn awk.awak dh bsar blh pkir sdirik."

Mesej diterima:
"Mun sy hantr ke rmh blh x?takut xmpt blt poly."

Dr hp aku:

"Xblh.marking sy xmbak ke rmh.Awak faham maksud due date nk?Pandei2 awak.Sy dh kompromi byk."

Kesudahannya....hanya buku log yg dihantar........argghhh...geramnya aku...dr awal sem dh aku bg due date...minggu ni pn dh lewat sbb aku msh bg muka kt budak2 ni..tp xjuak2 insaf....Mun dh tauk rituk due date..pahal xprint n plh dr riya...penat mulut aku potpet..Asalnya aku target nk brik gred B...tp..bla dh xantar FINAL YEAR REPORT on time..cmnelah aku nk marking?Yarabiiiii...cdak tk ng ikut sdap ati ...lak aku FAIL kn alu manas...dhla report ya WAJIB SEBAGAI REQUIREMENT UNTUK PENGANUGERAHAN DIPLOMA...
Dari awal sem aku yg tlg suggest proposal apa nk dipolh...aku yg tpalsa ajar plh surih litar..bc litar pn aku...bc meter pn aku...even cmne nk plh model projek pn AKU juak yg tlg pkir...lom gk cerita bab Troubleshoot...ng AKU yg owes in TROUBLE...tp...sekarang tk..rasakan..aku xmk brik muka....haha..brk tauk cdak susah ati..
Layakkah budak2 tk dianugerahkan diploma?..well...they better pray hard..huh...aduhai.....budak2 zaman sekarang...

2 org suka aku:

  1. Felicia F. Ramzi said...
     

    nang patut dipolah mcm ya..
    terlalu dimanjak, alu nait palak.. ingat kita banyak masa nak nyemak kah..

  2. Aku Ibu Biasa said...
     

    ng ku geram ati koh...skati nya jak..ingat kita tk 24jam nyemak keja cdak..grrrr...!!

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent