Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Bila Pengajar Berbicara....

Salammmmmmmmm Dunia....ohhh...sudah lama aku xmenjengah ke blog sendiri disebabkan ke busy- an tahap Bankai (pengaruh kartun Bleach).....hujung minggu pon aku xsempat ON laptop tauu...byk btol aktiviti y plu dikejar...ish..ish..ish...smpi kt rumah mmg trus flat titiwangsa....nk mkn pon rs xlarat..huh..tp, hari ni..aku gagahkn diri utk masukkan entri pd blog Aku Wanita Biasa ni...sblm tu..aku nk korang bc ckit sedutan kehidupan aku hr ni ketika di dlm bilik kuliah....


Aku: "Ok..today i'll conduct my lecture in English...is it ok class?"
Student: "Yesss..."
Aku:"So, we'll continue our topic last week about algorithm which focus more on operators....so anyone know what is operators in programming?"
Student: "Noooooo.."
Aku: "Ok..nvrmind...Actually all of you already used the operators in the programming practical previously..but i dun think all of you realize det things are called operators..there are few examples of programming operators i n C++ ........................................bla..bla..bla.....anyone cn gv me one example of these operators based on my explanation?"
Student: "Nooooo...."
Aku: "No?But do you understand what are these operators?"
Student: "Yesssss..."

Dan kuliah itu berakhir dengan kuiz selepas 1 jam...selepas satu jam...aku menyedari sesuatu........rupa-rupanya sepanjang aku bg lecture...jawapan yg aku dpt hanyalah "Yes"...dan "No" sahaja..........huhuhuh...aku rs nk gelak pon ada...rs nk nangis pon ada.....kuiz yg senang pon ramai y bole jwp (kuiz padankan operator jee, sbb aku consider nk bg lec dlm BI la tuu)..mcm mana ni tuan-tuan dan puan-puan?...Hari ni aku saja je nk wat ujilari penggunaan P&P fully dlm bahasa inggeris...yee laaaa...nnti bos kpd bos kpd bos dan bos kpd bos lagi xcaye kt kiteorg....




Bos besar: "Asyik2 pensyarah guna alasan yg sama...xbolh ngaja dlm BI sbb takut budak xpaham...buat dulu dan tgk hasilnya..baru tau budak paham ke x"

Hahhhh..aku dh buat dh...mmg xbole jalan punyeee....klu nk bg jln jugak...mmg budak2 akan catch up lmbt glerr...kesian dgn budak2 ni...dhla derang ni masuk blaja sbb mereka mmg kurg ckit dlm study...dipaksa pulak dgr lecture dlm Inggeris...aku hanya risaukan budak2 nnti xminat trus nk stadi bla tlalu byk die xphm...hmmmm...alahai....diorang ni dlm stadi mmg kurang terer..tp korang2 pemegang ijazah kt luar tu xkn dpt menang klu lawan secara hands on..kerja praktikal...mmg baik punyeeeee dr fresh degree holder...

Hmmm...aku stopkn entri smpi cni dululah...perut ni penoh btol sbb bukak puasa dgn NASI AYAM PENYET td...pastu..aku teguk lg 2 tin Coca-Cola....huhh..xlm lg..bole jd beruang koala...hari ni mmg penat glerrrrr.....bos2 aku mmg murah hati bg keje utk disiapkan hari ni jugak wpun kelas aku hanya gap selang satu jam...penat aku bkejaran......skrg ni...aku nk lepas penat smbil membelek katalog Tupperware promosi "Spirit of Ramadhan"...uihhh...byk bes2 ni...ok..caucincau dulu.....salam hormat dari Aku Wanita Biasa....

0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent