Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Weekdays Yang Su***, Weekend Yang BEST!

Hmmm..setelah seminggu2 ini aku terpaksa rela membuat kerja kerahan tenaga...ahernya..hujong minggu pn tba...huhu..mmg tensen gler sepjg minggu ni...kerja yg melimpah ruah smpi aku nk dtg moha dgn budak2 je...lbh2 lg dgn budak2 yg dlm kategori K.A (kureng ajaq)...dhlaa aku xleh mrh..klu mrh..air mata aku pon kua jugak...bak kata sorg makhluk Allah kt opis aku : "Ko ni mrh keibuan...sbb tu xleh mrh mengamok.."...perghhhhhhh...keibuan?...mak oii...geli-geleman aku...heheh...

SAPA SI GARAM?
who is SALT?


Haaaa...semalam aku g tgk cite Salt kt Lotus Cineplex...(Lotus ni kt bgnn Parkson yg dkat dgn replika pusak dua ekor tuuu)..."Best adooo jak.."-->itu ayat yg boleh aku tuturkn dlm bahasa kpg aku utk ekpresikan perasaan aku bla tgk cite ni...mmg full of actions...dhla kt Lotus tu xramai org...tpt dudok pn bes...tandas pn bes..n yg penting...xde bau2 yg memualkan....ok..ok..aku taula kt Spring tu ada MBO...mmgla sume tip top...tp aku xsuke g tgk wayang kt situ...ramai sgt muda mudi y berkencan..dgn mcm2 fesyen...dhla mahal plak tu..RM12....kt Lotus br RM9 utk cite baru...dulu2 aku slalu tgk cite kt Star Cineplex kt Wisma PEelita tu...tp skang ni...aku dh xtahan dgn bau2 y menusuk kalbu..mcm2...siap ada bau hancing lg dlm hall tu..huh...nk dudok pn rs cm sgt2 xselesa...nasib baiklaaa Lotus Cineplex ada...tekanan sepanjang minggu ni td mmg di all out kn ketika nonton Salt semlm..nang BEST...pegila tgk!..xrugi sesen pn....

ok kn Lotus?

Ohh...aku br teringat...geng keras aku si Ahmoi Chantek suppose berada d Kuching saat ni...2moro dh fly blk KL...hmmm..Ahmoi..if ur reading dis...sori i cant meet you to go berjimba...i juz came home from a badminton match at Samariang Badminton Court...so kepak...sori ya dude!...c u on raya klak...

Aduhh..tgn aku br terasa lenguh...tu laaa..terer sgt main xingat dunia...dhla kalah...hahaha...sorilaaa..aku bkn terer bab2 sukan ni...stakat nk cukupkn korum bolelaa...hehe....xpe..yg penting...tekanan sepanjang minggu ini telah dilepaskan di saluran yg btol...n aku rs agak rilek skrg ni...smpi bole nk post entri ni lg...tp...skrg ni...ms utk beauty sleep aku...dh lewat ni..nnti hilang keayuan aku klu lewat sgt tdo (maklumlaaaa...aku ni a bride to be)...xbole tensen2 sgt..xbole tdo lewat sgt..xbole itu...xbole ini...hmmmm...oklah...aku stop di sini...nnti ada org ngerepak sbb aku xtdo2 lg..hehe..nite guys...

Vocabulary hari ini:

Moha = meradang
Pusak = kucing
Best adoo jak = Best glerrrrr
Kepak = penat
Ngerepak = Membebel


0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent