Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Aku Benci Kamu!

Aku benci!!!

Tak bole tahan tengok ko ada dpn mata aku ni..menyebabkan isi perutku nk terkeluar...
Jangankan lihat..terhidu bau ko pn aku xnk skg ni!..



Huhuhu..begitulah perasaan aku dengan ramuan utama makanan org melayu tu skg ni..

Aku xbole thn hidu bau tumisan ramuan yang bernama bawang merah tu time nk memasak...klu bole aku mmg xnk benda ni dlm mknn aku skg ni..

Busukkk sangat!

( T T )


Shuuhhh...bawang merah...men jauh2 time ni....aku benci kamu..

Tapi jangan marah aku ye bawang merah...2-3 bln nnti aku bermesra dgn ko lg..

"Apakah dosaku?" kata si bawang merah dgn muka yg sedih.

0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent