Aku Wanita Biasa

Aku urang Sarawak, tapi bukan urang Kuching..

Tentang Aku

Aku urang Sarawak tapi bukan urang Kuching...berjantinakan perempuan sejak dilahirkan..suka bloya..suka ngerepak..mun ko rs bes..joinla blog aku...sbb Aku Wanita Biasa yg suka berblog juak.

About Me

I'm a Sarawakian but does not originate from Kuching...a female since i was born..a talkative and loves to babble a lot..if u think u r det great..do join my blog..because i'm juz an Ordinary Woman, who also likes to blog.

Aku sik KONGANG!!

Amaran: Entri ini adalah dlm bahasa sarawak..pls dun mind my language.

Rasa lmk dh aku xnaip lm bhs swk....hr tk aku nk xplen knk aku dh menghilang drik quite some times...bkn sbb aku mls...tp aku sik KONGANG nk naip...mkir idea nk naip pn xlarat..pahal?huhuhuhhh....because I'M PREGNANT....it's still in the first trimester....so..benda2 yg tak urg salu ngga lm TV ya...cta2 melayu...bla ompuan ya dh teluak-luek upa nk muntah....yalah jd ngn aku tk..kt opis ng bkn  main gk try kontrol ayu...huhhh....smpi jk rumah.....ng ku xkongang gk nahan nyawa sa apa.....nk masak pn aku xmaok....bla aku nk msk...mkir ramuan utk masak jk aku rs nk luak-luek....perghhhhhhhhh...ng dasat eh first trimester tk...aku hrp things will be more better than now....byk benda aku xpt nk polh gk nek tk...nk mlh mknn cm dak kueh...pau..apa2 yg best pn aku xpt nk pkir...suma benda ku plh suma xjadi...ntah papalah...smpi kinek tk..aku ng rs xmk masak....cnme tk?????kesian laki aku...nasib bait skil memasak laki aku dh makin improve..edible utk aku...

Aku riso na mun kelas dh stat nxt wik...cmni ndakka upa aku?...kongang sik aku nk bjalan g kelas ngembak dak laptop..lcd projector..notes nk g kelas?...dhla kelas aku mmg di tgh2 hari...time yalah ku rs plg kritikal....ng mun ekot rs ati...ng xmk nk stay kt opis....tp..ne nk mlh...dh nama keja nk?..tpaksa juak bertahan..

Hmmmmm.....sakit nyawa nk jadi mak urg tk....siyesly...aku pn xtauk cmne aku dpt juak bertahan....well...of course dgn linangan air mata kdg2...tp...lak urg mdh...xbole komplen..lak kurg pahala....hmmm...ya aku xstuju...mun saja nk jadi parent sbb nk dpt pahala...aku rs niat ya xikhlas....mun mk pahala lebih...ko xplu nk jd parent n ngeso ngn urg ko ng taf...sbb..lm ku nemu nas lm quran madah nk jd org tua tk senang....ng nya susah dr awal...sbb ya Tuhan soh kta tk taat ngn urg tua....

Ngerepak indah aku kali tk...well...it's d hormone u know?....it can change who u r...sumtimes aku pn xtauk knk aku pande emo indah...huhuh....will my partner understand?...i hope he will...he must be....dh sebln lbh tk..ku sa nya dh phm kali knk mud aku swing up n down....

k lah...ya jk lok aku nk ngerepak....share tips mengandung?...aiyooo...lm gk aku dpt mlh rumusan...better aku lalui lok first trimester tk..then i'll story k...daaaaaaaaa.....

0 org suka aku:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent